Hemma igen

Hemma igen

Förra helgen åkte vi till Sussie och Tomas för att umgås. Lite spännande när Lexi var med. Att sova i husbilen gick hur bra som helst ❤️ Det har varit full fart på alla hundar som verkligen gillar att vara ihop ❤️

Vi åkte vidare ihop och använde ställplatser, då blev det lite tuffare för valpen. Koppel hela tiden, tråkigt! Hon har ingen skälltröskel och jag kan säja att det fanns mycket att skälla på 😌 Så åkte hon på uvi så det var bara att åka hem igår. Nu får hon antibiotika så det blir bra. Trots allt 😅 härliga dagar ihop med våra vänner ❤️

Denna morgon ramlade det in röntgenresultat för Zlatan HD A A och Elliot HD A A ED 0 0 ❤️ Stort tack för att ni gjorde det, ni är guld värda, liksom alla andra som röntgat ❤️ Så tacksam.

Bilder på en massa bad 😍

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.