När vi kom till veterinären så var det otroligt spännande, otäckt och en massa dofter att sortera för Lexi ❤️. Hon hörde hund som gnällde och skällde. Det var svårt att hantera så hon skallade och lät mest hela tiden, högt. Inte helt lätt att prata med veterinären i det läget men gick.
Det blev lugnande och iväg till röntgen. Där sågs att roten var kvar så den togs bort. Nu ska hon äta uppblött foder vilket hon vägrar även om det är godsaker i. Hon borde vara hungrig för hon fick inte mycket mat i magen igår, förutom frukost. Jag får klura vidare på detta…..

Lilla Lexi❤️inte lätt att åka till veterinären 💚
Hon instämmer och tack för sällskapet 🥰