Denna morgon ville inte Sansa ❤️ äta upp sin frukost. Bara att lyssna på henne och ge tre mål om dagen 👍 Det börjar bli platsbrist i magen. Vi tog en något kortare promenad och det tyckte hon var bra.
Körsbärsträden blommar och det är ett himla liv på alla pollinerare, helt underbart att bara stå och lyssna.
