Visst är det en underbar tid vi har nu, kan inte sluta tjata om det 😃 Jag har varit och kollat på alla gullvivor som blommar för fullt. Ett stort område så det är mäktigt. En humla hittar mat på en maskros och även körsbärsträden får besök.
Sansas ❤️ mage flyter ut när hon ligger. Jag tittar och tittar på den för att få se dom små sparka men inte sett det än. Att hålla handen stilla på magen ser hon som helt onödigt, jag ska klia henne och inget annat 😍
