Sansa ❤️ har legat den mesta tiden i lådan under dagen. Tempen har varit nere på 36,8 men har nu börjat stiga igen. Hon är otroligt lugn och låter kroppen få jobba i sin egen takt.
När vi skulle göra mat kom hon till oss. Även om hennes mat inte smakar så går det ju att testa om lite rester kan gå ner.
Hon har tömt tarmen så denna natt sover jag med henne. Vi får se när nästa uppdatering kommer 👍
