Det har inte kommit någon mer valp än hanen, så himla tråkigt. Hon har verkligen lurat mej för det här var inte väntat.
Det är renbäddat och nog ser det konstigt ut med bara en valp när jag är van vid betydligt större kullar.
Jag kommer att höra av mej till er alla imorgon och tyvärr är det inte positivt ❤️
