Tittut

Tittut

Nu har ögonen öppnat sej ❤️ Väldigt svårt att fota dom himmelsblå för jag vill inte sätta blixten i ögonen. Snart så blir det ett kort även på det 🥰

2 kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.